Названо ім’я заступника Кернеса, який зацікавлений у «розпилі» грошей на ремонті транспортної інфраструктури
У Харкові за інфраструктурні проекти відповідає профільний заступник Харківського міського голови Євген Водовозов
«У Харкові ремонт трамвайного полотна відбувається за особливою технологією. Ця особлива технологія використовується тільки в Харкові, є патент зареєстрований. Одним із власників цього патенту є Євген Водовозов. Він же заступник мера Харкова з питань інфраструктури, який відповідає за транспорт, електротранспорт тощо», — сказав Черняк.
Депутат наголосив, що до всіх виділених на ремонт транспорту грошей має відношення Водовозов, який начебто мав би бути зацікавлений у якнайменших витратах на ремонт. «А він зацікавлений у тому, щоб якомога більше грошей засвоїти – і все», — підкреслив Черняк.
Він висловив переконання, що міська влада не вирішує нагальні проблеми з міським електротранспортом. За відомостями депутата, 650 млн грн було витрачено протягом останніх 5 років на ремонт трамвайних колій, однак це ніяк не вплинуло на зменшення аварійності на шляхах.
За словами Черняка, харківська мерія також у кілька разів переплачує під час закупівлі старих чеських трамвайних вагонів у порівнянні з будь-яким іншим містом, що закупає такі ж вагони. Він підкреслив, що всі комунальні закупівлі проводять закупки через фірми-прокладки, що збільшує витрати.
«Борги підприємств із року в рік збільшуються. Цього року чотири депо – два тролейбусних і два трамвайних – згенерували чистих збитків на суму більше, ніж 130 млн грн. Відповідно, всі ці збитки з кожним роком будуть ставати все більшими. Й за великим рахунком систему міського електротранспорту, я думаю, абсолютно навмисно та свідомо ведуть до банкрутства. Щоб ці підприємства стали банкрутами. І просто вбити міський електротранспорт. Можливо, це комусь вигідно. Можливо, паралельно з тим, як убивають електротранспорт, хтось на цьому непогано заробляє»,, — висловив переконання Черняк.