У Кернеса пояснили, як «малювали» нові тарифи на проїзд у Харкові
Новий тариф на проїзд у метро та електротранспорті в Харкові почне діяти з 29 березня
Про це повідомили у прес-службі Харківської міськради з посиланням на заступника мера Михайла Фатєєва.
За його словами, підставою для такого кроку підвищення тарифів стало подорожчання енергоносіїв, зростання мінімальної зарплати.
Фатєєв зазначив, що ціни на матеріали для ремонтів і технічного обслуговування рухомого складу зросли на 10-88%. В даний час на трьох лініях метрополітену експлуатуються 326 вагонів із середнім зносом близько 92%, знос ескалаторів — на рівні 74%, технологічного транспорту (дрезини) — близько 100%, вентиляційного обладнання — 85%.
Також у Харкові налічується 196 тролейбусів та 244 трамвайних вагона, з яких свій амортизаційний термін відпрацювали 129 тролейбусів і 230 трамвайних вагонів. Середній вік харківських тролейбусів — понад 11 років, трамваїв — 31 рік.
Діючий тариф не покриває витрати підприємств міського електротранспорту з надання послуги і не забезпечує доходи, необхідні для безперебійного та безаварійного перевезення пасажирів.
За підсумками 2017 року збитки КП «Харківський метрополітен» від надання послуги з перевезення пасажирів склали 87,2 млн грн. Комунальні підприємства, що надають послуги з перевезення пасажирів наземним електротранспортом, отримали збитки на суму 145,3 млн грн.
Як додав заступник міського голови з питань інфраструктури Євген Водовозов, в новий тариф не внесена інвестиційна складова, він покриває собівартість послуг комунальних підприємств.
«Тариф розраховується не на платного пасажира, а на всіх, в тому числі пільговиків, за загальним обсягом проїзду. Ми не закладаємо ніде інвестиційну складову, тому що місто окремо виділяє гроші на капітальні ремонти, на реконструкції, на закупівлю — все це міські програми. Тариф — це виключно зарплата, електроенергія і запасні частини для ремонту рухомого складу», — підкреслив Водовозов.