Харків’яни поскаржилися в АМКУ на «тарифний» збій у підземці
Фахівці вважають, що такі дії метрополітену були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку
Про це повідомили у Харківському обласному територіальному відділенні АМКУ.
За даними відділення, на «гарячу лінію» від мешканців Харкова надійшли заяви щодо стягнення комунальним підприємством «Харківський метрополітен» 5 грн за послуги перевезення при тому, що споживачі здійснили поповнення електронної картки до підвищення тарифу.
«Такі дії містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку», — сказано в повідомленні.
Як повідомлялось, вранці 29 березня у харківському метро стався технічний збій програмного забезпечення. Замість чотирьох гривень автомати зчитували з карток по п’ять — за новим тарифом.