Підсумки року: Із чим 2017-й проводжає Харківщина

Яким був минулий рік для Харківщини, що значного відбулося і які перспективи відкрилися для регіону

Розпочнемо ми із найважливішої складової – матеріальної. Рік почався із запуску промислового гіганта – ХТЗ. У переговорах із власниками вдалося домогтися початку виробництва і прояснити перспективи розпущених у вимушені відпустки працівників. Цього року окремо слід відмітити переговорницький талант керівництва області. Із власниками заводу ім. Малишева, ХТЗ, ПАТ «Турбоатом» і держпідприємства «Шебелинкагазвидобування» вдалося домовитися про підвищення заробітної плати. Протягом року повністю ліквідовано заборгованість на 70 підприємствах, скорочено її розмір – на 15 підприємствах області. Середньомісячна заробітна плата в області зросла на 40% та перевищила темп зростання споживчих цін.

Будівництво

Цей рік виявися надзвичайно плідним у плані масштабних об’єктів, що було збудовано, відкрито або виведено на вирішальний етап будівництва.

Відкрила свої двері нова школа в Пісочині – багато років влада не реагувала на переповненість існуючих шкіл у селищі. І лише два роки тому Ігор Райнін домігся затвердження проекту будівництва нової сучасної школи на 640 місць. Цього року обласній владі вдалося в рекордні строки завершити і облаштувати новий навчальний заклад, до якої першого вересня вже пішли 600 дітей.

Цей загальноосвітній заклад став першим за 12 років, збудованим з нуля.

Усього ж в освітянській сфері реконструйовано та капітально відремонтовано 211 закладів, збудовано школу в селі Писарівка, відкрито 17 дитячих садків, створено додатково 1890 місць. Придбано 12 шкільних автобусів, 164 інтерактивні дошки, 852 персональні комп’ютери, 175 сучасних навчальних комплекси, 79 мультимедійних проектори. Фінансування сфери освіти на Харківщині збільшили у 2017 році втричі. Активно впроваджується інклюзивна освіта — відкрито інклюзивні класи у 135 школах області.

Капітальні відновлення в Ізюмському районі. Варто зауважити, що це найбільш напружений район області з часів початку бойових дій на Донбасі. Не ремонтована 30 років траса М-03 під вагою військової техніки не витримала. Станом на початок року ремонту потребував і стратегічний міст через річку Сіверський Донець, який чекав цього 17 років. Цього року було проведено масштабний капітальний ремонт як дороги, так і мосту.

Добавить комментарий