У Харкові розпочнеться тур регіонального Road Show «Весняний бум 2018»

Харків’янам презентують найбільш ефективні методи просування брендів і способи збільшення рівня продаж від відомих ІТ-підприємств

Як повідомили   організатори заходу, 15 травня 2018 року в Харкові в конференц-холі стадіону «Металіст» пройде перший ІТ-семінар туру регіонального Road Show «Весняний бум 2018».

Інтеграція інформаційних технологій у сучасне життя, поява нових інструментів і способів, що дозволяють впливати на споживчий попит, змушує учасників постійно стежити за тенденціями ІТ-сегменту для успішної підтримки актуальності своїх пропозицій.

Бренди AMD; ColorWay; Lenovo; Logitech; Motorola; виступаючи партнерами заходу, надають відвідувачам семінару унікальні можливості:

— прямого спілкування з представниками вендорів;

— отримання аналітичних даних від компанії GfK про стан внутрішнього ІТ-ринку;

— ознайомлення з актуальними пропозиціями відомих ІТ-брендів;

— поради та підказки від власників бізнесу, щодо способів збільшення рівня продажів.

У рамках Road Show «Весняний Бум 2018» буде реалізована демонстраційна — V-zone, де бренди презентують широкому загалу останні новинки і флагманські розробки, а відвідувачі матимуть унікальну можливість особисто протестувати і ближче познайомитися з продукцією компаній-учасниць V-zone: AIRON, ColorWay, GoPro, Lenovo, Logitech, Motorola, Seasonic, SanDisk.

Організатором туру регіональних ІТ-семінарів виступає компанія «Крістюк і Партнери». Починаючи з 2011 року заходи циклу «Весняний Бум» регулярно доводять свою ефективність в подальшому просуванні брендів, підвищення рівня продажів, дозволяючи вибудовувати успішні маркетингові стратегії, відштовхуючись від актуальних тенденцій сфери ІТ.

Добавить комментарий